top of page
  • Instagram
  • Facebook
  • X
  • Youtube
  • TikTok

© 2023 by Travel Noy | Travel & Lifestyle Blog. 

Instagram

FOLLOW @NOY_EDRI_

השאירו פרטים לקבלת תכנים ועדכונים במייל

מקומות שאסור לפספס בטיול ראשון בברצלונה




ברצלונה היא אחת הערים המרתקות ביותר באירופה, ולא מעט בזכות האדריכל האגדי אנטוני גאודי. גאודי, שעבודותיו הפכו לסמלים בלתי נפרדים מהנוף העירוני, הפך את ברצלונה למוזיאון פתוח של יצירות אדריכליות.

בטיולים שלי לעיר, גיליתי כמה מהפנינות המרהיבות ביותר שגאודי יצר, לצד מקומות נוספים שפשוט אסור לפספס. אז הנה ההמלצות שלי:


פארק גואל

פארק גואל הוא כמו גן קסום מהאגדות. השילוב בין הטבע לבין האדריכלות הצבעונית והייחודית של גאודי יוצר חוויה בלתי נשכחת. הפסיפסים, המזרקות והמבנים יוצאי הדופן הם פשוט מהממים, ונותנים הצצה ייחודית לעולמו היצירתי של גאודי. בעייני מדובר במקום הכי יפה בברצלונה ואחד מהמקומות היפים ביותר העולם!


תשמרו את המיקום ואל תפספסו - פארק גואל


הבית הראשון של גאודי

הבית הראשון שגאודי עיצב הוא מקום מרתק לביקור. המבנה הייחודי משקף את הסגנון המיוחד של גאודי, עם פרטים אדריכליים מרתקים שמספרים את סיפורו של האדריכל המפורסם כבר מהצעדים הראשונים בקריירה שלו.


ביקור חובה לחובבי האדריכלות - הבית הראשון של גאודי


קאסה בליטו - במרכז העיר

במרכז ברצלונה נמצא קאסה בליטו, עוד אחת מהיצירות המדהימות של גאודי. המבנה המרהיב הזה, עם האדריכלות היצירתית והצבעונית שלו, מדגים את יכולתו הבלתי רגילה של גאודי להפוך כל בניין ליצירת אמנות.


אישית לא חושבת שיש טעם להכנס לראות מבפנים ומספיק להתרשם מהחזית המרשימה של המבנה - קאסה בליטו


לה סגרדה פמיליה - יצירת המופת של גאודי

אין ספק שלה סגרדה פמיליה היא גולת הכותרת של ברצלונה. המבנה העצום והמרשים הזה הוא היצירה הגדולה ביותר של גאודי, שהוקדש לה כל חייו. למרות שעדיין נמצאת בבנייה, הכנסייה הזאת היא פלא אדריכלי שיגרום לכם לעצור ולהתפעל. כדאי גם לזכור שגאודי קבור בתוך הכנסייה, מה שהופך את הביקור לעוד יותר מרגש ומיוחד.


ביקור חובה לכל תייר בעיר - לה סגרדה פמיליה


השדרה המרכזית בעיר

השדרה המרכזית של ברצלונה היא מקום שחייבים לבקר בו. השדרה שוקקת חיים, מלאה בחנויות, דוכני פרחים, בתי קפה ומסעדות, ומציעה מבט מקרוב על התרבות המקומית. זהו מקום מצוין לשוטט בו ולהרגיש את הקצב של העיר.


ממליצה לבקר במקום גם בשעות הבוקר וגם בערב, החוויה שונה לגמרי - השדרה המרכזית



לה בוקריה - שוק האוכל המפורסם

שוק לה בוקריה הוא חוויה לכל החושים. מדובר בשוק אוכל צבעוני ותוסס, שבו תוכלו לטעום שייקים טריים, לקנות שוקולדים מיוחדים וליהנות ממגוון רחב של דוכני אוכל מקומיים. זהו מקום נהדר להפסקה קולינרית ולספיגת האווירה התוססת של ברצלונה.


השוק נמצא בשדרה המרכזית בעיר, שלבו את הביקור בו בסיור שלכם בשדרה - לה בוקריה


הנמל - נקודה כייפית להנות בה מהשמש

הנמל של ברצלונה הוא מקום נהדר להירגע ולהנות מהשמש. עם נופים יפים של הים ומגוון בתי קפה ומסעדות מסביב, זהו מקום מצוין לשבת בו, לשתות קפה ולהנות מהבריזה.

אחלה עצירה אחרי סיבוב בשדרה המרכזית (משתלב) - הנמל



אזור מרכזי לקניות

ברצלונה היא גן עדן לשופינג, והאזור המרכזי לקניות מציע מגוון רחב של חנויות ומותגים. כאן תוכלו למצוא כל מה שתרצו, מחנויות מקומיות קטנות ועד רשתות בינלאומיות.

תעשו סיבוב באזור הזה ותמצאו סניפים של כל מה שאתם רוצים וגם תכירו מקומות חדשים ושווים (!!) אזור מרכזי לקניות



הפטיסרי של הופמן - קרואסון זוכה מישלן

אם אתם מחפשים משהו מתוק ומיוחד, כדאי לכם לבקר בפטיסרי של הופמן. הקרואסון שלהם, שממולא במסקרפונה וזכה בפרס מישלן, הוא פשוט מדהים. כל המאפים שלהם טעימים במיוחד ומומלץ לנסות כמה שיותר. הפטיסרי של הופמן



Bangkok Cafe

לאוהבי האוכל התאילנדי, Bangkok Cafe הוא מקום שלא כדאי לפספס. המסעדה מציעה מנות אותנטיות וטעימות מאוד. האווירה במקום היא של מסעדה פשוטה מאוד - מדובר במסעדה שכונתית מעולה ואותנטית שמציעה חוויה וטעמים נפלאים! חשוב לציין שהמנות כאן בדרך כלל חריפות, אז תהיו מוכנים לחוויה קולינרית מרגשת.

קה פון קה - Bangkok Cafe


Syra Coffee

המלצה לחובבי הקפה - אם אתם מחפשים קפה מעולה, Syra Coffee הוא המקום בשבילכם. בעייני הקפה שלהם הוא הטוב ביותר בעיר, ותוכלו למצוא סניפים שלהם בכל רחבי ברצלונה. קחו את הקפה To Go ותיהנו ממנו תוך כדי שיטוט בעיר.

יש מספר סניפים - חפשו את הקרוב אליכם - Syra Coffee


Camelia art cafe

אחרי הביקור המרתק בלה סגרדה פמיליה, אני ממליצה לקפוץ למקום מקסים לבראנץ' שלכם. המקום מציע אוכל טעים ואווירה נעימה, וממוקם ממש ליד הכנסייה, כך שתוכלו ליהנות מהנוף המרשים בזמן הארוחה. תהנו - מקום חמוד לבראנצ'ים  האינסטגרם של בית הקפה




ברצלונה היא עיר מלאת קסם והפתעות, וכל אחד מהמקומות האלו יוסיף לטיול שלכם חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת.


מצאתם את הפוסט הזה כמועיל? אשמח שתשתפו אותי בתגובות ואת הלינק לחברים :)

בנוסף, אם יש לכם שאלות, אתם מוזמנים להשאיר לי בתגובות ואענה בהקדם



תהנו!

barcelona Park Güell

Comments


bottom of page