top of page
  • Instagram
  • Facebook
  • X
  • Youtube
  • TikTok

© 2023 by Travel Noy | Travel & Lifestyle Blog. 

Instagram

FOLLOW @NOY_EDRI_

השאירו פרטים לקבלת תכנים ועדכונים במייל

מידע לטסים ללונדון - כל מה שצריך לדעת

Updated: Dec 19, 2023

איזה כיף! אתם מתכננים טיול ללונדון, אחת הערים המיוחדות בעולם, בשביל שלא תופתעו ותפספסו הינה כמה דברים שחשוב שתדעו לפני שאתם מבקרים בלונדון.


מטבע ועלויות מחייה בעיר

לונדון הינה אחת הערים היקרות באירופה, טיול של שבוע בעיר שמכיל מלון סביר, ארוחות במסעדות, אטרקציות וקצת קניות יעלה לכם לא מעט כסף.

לכן חשוב מאוד שתתכננו ותשקיעו את הזמן שלכם בעיר בצורה מדוייקת מראש בכדי שלא תשרפו בה סתם זמן על לנסות למצוא מה לעשות - מוזמנים להכנס למדריך המלא ללונדון שהכנתי שיעזור לכם להכיר את כל הרחובות, אטרקציות, מחזות זמר וברים ששווה להכיר ולבקר בהם בעיר



איפה כדאי לישון בלונדון?

בשונה מערים אחרות בעולם, בלונדון אין צורך לישון בנקודה הכי מרכזית בעיר כדי להנות ממנה.

לינה במקום שמרוחק מהנקודה המרכזית בעיר (הסוהו) יוזיל את הטיול שלכם בעיר משמעותית. אני ממליצה לסגור מקום לינה מרוחק יחסית מהמרכז אך קרוב לתחנת רכבת תחתית שתאפשר לכם להגיע בקלות ובמהירות ממקום למקום.

ממליצה לכם לחסוך לא מעט פאונדים על מלון ולהשקיע אותם במסעדות טובות (שלא חסר בעיר) או בשופינג טוב מאשר במלון מאוד מרכזי.


רכבת תחתית בלונדון

הרכבת התחתית בלונדון מדהימה ומהירה, היא תאפשר לכם להגיע מכל נקודה בעיר לכל נקודה במספר דקות בודדות.


איך מתבצע התשלום ברכבת התחתית בלונדון?

ברכבת התחתית ניתן לשלם עם כרטיס אשראי או בגוגל פאי בטלפון (כמו שמעבירים רב קו) מעבירים את הכרטיס בכניסה וביציאה מהרכבת ובסוף היום המערכת יודעת לשכלל לכם כמה נסעתם באותו היום, מה החבילה שהכי משתלמת בהתאם למה שצרכם ולחייב בהתאם אליה (גאוני!) כמו כן, אתם יכולים גם לקנות כרטיס אבל האופציה הזו הרבה יותר מסורבלת ואני לא רואה סיבה להשתמש בה.


במדרגות נעות בלונדון יש חוקים

חשוב שתדעו שבלונדון (ובכללי באירופה) במדרגות נעות כשעולים יש לעמוד בצד הימני ואדם אחד בלבד בכל מדרגה, צד שמאל מיועד לאנשים שעולים ברגל במדרגות הנעות ורוצים להגיע מהר יותר ליעדם.


חבילת אינטרנט בלונדון

אם אתם שוקלים לעשות חבילת אינטרנט לטיול, תחסכו לעצמכם התעסקות עם סימים (sim) מיותרים ותעשו חבילת אינטרנט בצורה פשוטה דרך האפליקציה של Airalo. החבילות ממש זולות, קל ופשוט לתפעול (בוחרים חבילה, משלמים, מורידים קובץ לפלאפון, משנים בהתאם להנחיות שממגיעות עם ההורדה כמה הגדרות בטלפון וגולשים בכיף ובלי הסתבכויות מיותרות. מצרפת לכם כאן לינק וקוד קופון שאיתו תקבלו 3$ מתנה לרכישה הראשונה שלכם (שזה בערך חצי מעלות של חבילת אינטרנט באפליקציה!) לינק להורדת האפליקציה - https://airalo.tp.st/cBB90nGO קוד קופון - NOY2380.


אוכל בלונדון

אל תתפתו לאכול רק אוכל בריטי - לונדון היא עיר שמכילה בתוכה קולינריה עשירה וטעמים מכל העולם, תוכלו למצוא במקום אוכל ויאטנמי, הודי, אסייתי ואפילו אוכל קוריאני!


מחזות זמר בלונדון

בלונדון תוכלו למצוא מחזות זמר נפלאים, בעייני זה לגמרי חובה לבקר לפחות במחזה אחד בטיול בעיר, אתם מוזמנים להכיר את המחזות המוצגים בעיר ולשמוע עליהם עוד במדריך המצורף (אל תשכחו להזמין את הכרטיסים מראש- יש לינקים במדריך).


רחובות בלונדון

מעבר לרחובות המרכזיים בעיר, בלונדון תוכלו למצוא לא מעט רחובות שמציעים חוויות שונות ומגוונות. לכן,חשוב שתשימו לב שאתם לא מתמקדים בטיול שלכם רק באזור של הסוהו.



לעוד המלצות ליעדים בעולם, מדריכים וטיפים אתם מוזמנים לעקוב אחרי באינסטגרם.

אני נוודת דיגיטלית, כרגע נמצאת באירופה עוברת בין מדינות, ערים ומקומות מרהיבים ומשתפת את המסע שלי וטיפים על בסיס שוטף. (יש המלצות למעל 13 מדינות באירופה ועשרות ערים ברחביה).


אתם מוזמנים לקחת חלק במסע שלי בעולם, ממליצה לכם להציץ גם בהייליט מלונדון ולקבל עוד השראה לטיול.



בנוסף, אני מזמינה אתכם להרשם לניוזלטר שלי ולקבל עדכונים על תכנים ומדריכים חדשים שעולים ללונדון ולמקומות נוספים ברחבי העולם.


והכי חשוב, תהנו!





Σχόλια


bottom of page